ПРО СТАН ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЯ ПРОТЯГОМ 20-25 ТРАВНЯ 2019 РОКУ НА ТЕРИТОРІЇ ІРШАВСЬКОГО РАЙОНУ ГОВОРИЛИ НА НАРАДІ

3 вересня, голова Іршавської РДА Олександр Горін провів нараду з питань освоєння коштів виділених з резервного фонду Кабінету Міністрів на ліквідацію наслідків паводку на об’єктах, пошкоджених у травні поточного року в Іршавському районі.

     Олександр Васильович повідомив, що відповідно до розпорядження  Кабінету України від 21 серпня 2019 року №663-р, яким затверджено перелік витрат, пов’язаних із проведенням аварійно-відновних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що сталася 20-25 травня 2019 року на території Закарпатської області, Іршавський район отримає 17 млн. грн.

    Заступник голови РДА Іван Мошкола повідомив, що терміни використання цих коштів – обмежені, а тому необхідно зосередити зусилля в першу чергу на виготовленні необхідних документів, а де документи оформлені відповідним чином – негайно приступити до виконання робіт поки дозволяють погодні умови.

   Учасники наради проаналізували інформацію по кожному об’єкту, обговорено всі проблеми та визначено конкретних виконавців робіт з виготовлення ПКД, терміни проходження державної експертизи, початок і завершення робіт.

   За наслідками наради голова РДА дав ряд відповідних доручень.

Джерело інформації: irda.gov.ua

Поділитись: